Jak jsem byl naposledy v hospodě "U Felčara"

16.07.2014 11:25

Nevím, jaký máte pocit ze změny provozovatelů hostince Ve dvoře, ale po mé asi třetí návštěvě tohoto podniku, se mi potvrdilo pravidlo, že by se lidé v žádném případě neměli pouštět do něčeho, co vůbec neumí. Pekař peče housky a neměl by opravovat auto. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale provozování této hospody za Fojtíků mělo sice své mouchy, ale vždy jsem tam dostal to, proč jsem tam přišel a to bez větších problémů. Nyní se provoz této hospody začíná až příliš podobat nepovedenému projektu areálu Na Mlýně. Nevím, co by člověk v hospodě měl více očekávat, než dostat včas to, co si objednal a to se bohužel ani v jednom ze zmíněných podniků neděje. Ba co víc, tam se dějí věci, někdy vlastně ani není co objednat. Člověk až zírá, ale s provozováním služeb tohoto druhu to nemá bohužel nic společného. Nechci tady zacházet do detailu a uvádět konkrétní příklady. Kdo hospodu "U Felčara" po změně provozovatelů navštívil, už jistě ví, o čem píšu. Nevím, co se to tu děje, ale bohužel k mé lítosti přibyla na blacklist další hospoda, do které už nemůžu chodit a budu doporučovat dalším, aby tak činili rovněž, neb si je nevezmu na svědomí. Slyšel jsem někde názor, po otevření novými provozovateli, že se to musí naučit, že je to teprve začátek. No, je to už téměř 3 měsíce po otevření a velkou změnu k lepšímu jsem nezaznamenal. Spíše naopak. Asi bude lepší z toho udělat servis aut, či motorek, nebo zde otevřít prodejnu s hutním materiálem, ale hospoda to určitě není. To by se asi Hospodin hodně divil.

Pokračování článku - část II.